Poeziile mele...

duminică, 30 mai 2010

,,De-ar fi sa joc...."

Vreau sa ma joc cu raze de lumina
Lasati-ma sa cant lumina pe pamant.
Vreau ca din jocul meu, o stea s-aprinda cerul
Si sa-nteleaga lumea de ce iubesc sa cant.

Vreau sa-mpletesc cu mana cununi de fericire,
Petalele ramase sa-mi picure pe frunte,
Apoi sa prind cununa de-o inima cuminte
Sa cada armonia tacerilor dorite..

Vreau ochii mamei sa nu-i inchida pleoapa,
Mai vreau un dor s-aprind pe cerul vietii mele
Ca poate vremea cand va inghite apa
Sa-mi lase vie, pentru mama, lacrima.

Vreau sa-ncolteasc-o aripa din inima pamantului,
Curata, frageda si alba ca dimineata,
Ca obosit,trudit fiind de grija roditului,
Sa-si traga rasuflarea sub aripa, numita Viata.

De-ar fi sa joc in raze de lumina
As topai, uitand de intristare
M-as aduna din zambete senine
Si-as lua din curcubeu o ploaie de culoare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu